2024. április 26. péntek, Ervin napja
Legyen divat olvasni!
Révay András
2016.04.25 22:11
Ismét lesz Womanity fesztivál. Május 15-én, Budapesten, a Millenáris Park „B” épületében a Fesztivál a nőket ünnepeli. Közel 120 kiállító, workshopok, business terem, „férfimegőrző”, interaktív baba-mama szoba és nagyszínpadi programok, előadások várják az érdeklődőket, ráadásul a célkitűzés sem mindennapi.

A fesztivál egyik érdekessége lesz – mondta el Czagány Alexandra főszervező, hogy a résztvevő cégek közül sokan interaktív kiállítóhelyeken várják majd vendégeiket. Ezáltal lehetőség nyílik az általuk kínált árucikkek jobb megismerésére. Mintegy 3500 négyzetméteren mutatják be a leginkább kipróbálásra ajánlott százhúsz női-családi márkát. Így mindenki a saját véleménye, önálló tapasztalata alapján válogathat. Lehetőséget ad a nőknek arra, hogy több oldalról győződhessenek meg arról, mi a legideálisabb a számukra. A fesztivál elkötelezett célja, hogy inspirálja, felvidítsa, önértékelésükben megerősítse a nőket, segítsen eligazodni a szolgáltatás- és termékáradatban. A női programok mellett nem feledkeznek meg a férfiakról és a gyerekekről sem.

A számos kerekasztal beszélgetés egyik résztvevője lesz Tonk Emil, a 25 éves Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és ügyvezető alelnöke, címzetes egyetemi docens, az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Stílusa és egyedülálló előadásmódja maradandó élményeket jelent a hallgatóságnak. „Hölgypárti”-nak nevezi önmagát, mert magánélete öt nő körében játszódik: három lánya, felesége és annak az édesanyja töltik ki a mindennapjait. Korán rájött, hogy rengeteget lehet tanulni tőlük, ezért azután keresi az alkalmakat, hogy ezt a tudást továbbadhassa. Határozott álláspontja, hogy minden rendezvény csak akkor ér valamit, ha a látogatói gazdagabban mennek haza, mint ahogy odajöttek. Ha legalább egy jó mondatot, gondolatot visznek magukkal, amitől jobbak, sikeresebbek lesznek. A profizmus azt jelent, hogy valaki hajlandó megismerni mások tapasztalatait – ez a leghatékonyabb időgazdálkodás. Minden előadó egyben kozmetikum lehet a hölgyeknek, mert elmondja tizenöt-húsz év tapasztalatát, miközben hallgatói nem öregszenek ennyi időt!

 Szintén a fesztiválon találkozik majd a látogatókkal Juhász Anna, magyar irodalmár, kulturális menedzser, Juhász Ferenc költő lánya. A Centrál kávéház művészeti vezetője, a New York Művész Páholy vezetője, akiről bátran elmondható, hogy a fővárosi kulturális élet igazi fellendítője. A betű szeretetét az otthonából hozza, hiszen a kortárs irodalmi élet legnagyobbjai voltak napi vendégek náluk. Nem csoda, ha ezek után szinte életcéljának tekinti, hogy Magyarországon legyen divat újból az irodalom, legyen divat olvasni! Az ugyanis, amit a gyerek a családjában lát, tapasztal, döntően befolyásolhatja egész felnőtt életét, függetlenül attól, hogy elfogadja, magáénak érzi vagy éppen ellenkezőleg elutasítja azokat a tapasztalatokat. Lendületet adhatna a társadalomnak, ha újból az emberek életének részévé tennénk a kultúrát és az irodalmat, mert az a valódi gazdagság.

A Fesztivál közreműködő cégei között különleges helyet foglal el Magyarország egyik legfontosabb gyógyszeripari vállalata, a Richter Gedeon Nyrt. A nőgyógyászatban meghatározóként ismert cég kiemelt figyelmet fordít olyan programok támogatására, melyek értékesek a nők számára – hangsúlyozta Beke Zsuzsanna, PR igazgató. Magyarországi központú multinacionális cégként kivételes rálátása van a magyar nők helyzetére abból adódóan, hogy korszerű nőgyógyászati készítmények fejlesztésével és forgalmazásával a nők egészségéről gondoskodik a tinédzser kortól kezdve egészen a változó korig. Ez a gondoskodás azonban felelősségvállalással is jár. A Társaság feladatának tekinti, hogy a nők lelki, szociális jólétéért is tegyen, társadalmi szerepvállalása részeként. Ezért hívta életre a „Richter a Nőkért” programot. A nők egészségének védelme, magának az alapító-névadó Richter Gedeonnak is személyes szívügye volt. Igyekeznek valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, a nőiség értékelését, a különlegesség elismerését minden életkorban. A Fesztiválra látogatók erről bőséges tapasztalatot szerezhetnek.

http://womanityfesztival.hu

Kapcsolódó témák

A járvány miatt sajnos tavaly elmaradt 23. Zsidó Kulturális Fesztivált az idén bepótolják. Az augusztus 22. és 30. között mindjárt öt helyszínen futó nagyszabású eseménysorozat szerves részét képezi Budapest művészeti és kulturális életének. Jelmondata: az „Éljük át újra!”, magában hordozza annak kívánságát, hogy újra megélhessük az együvé tartozás örömét a zenében, irodalomban és a társművészetekben. A fesztivál feladata, hogy felmutassa a magyar és zsidó kultúra legszebb kincseit, azokat az örökbecsű művészi alkotásokat, melyek meghatározzák Magyarország és a Kárpát-medence kulturális arculatát – hangzott el a programsorozatot bemutató sajtótájékoztatón a felújított Rumbach utcai zsinagógában.

Rendhagyó módon, a Liszt Ferenc Repülőtér SkyCourt Konferencia Központjában tartották a XIII. Budapesti Cirkuszfesztivál tájékoztatatóját – és a szervezőknek erre jó oka volt. A rendezvényt a Fesztiválon majd fellépő, fiatal kínai cirkuszművészek érkezéséhez igazították.

Néhány évi kényszerű szünet után ismét megrendezik az ország legnagyobb pörköltfőző fesztiválját szeptember 21-23. között Budapesten, a Népligetben. A rendezvény érdekessége, hogy 22-én, szombaton csatlakozik hozzá a Millenárison a Rockfesztivál is.

Magyarország egyik legnagyobb, összművészeti rendezvényét június 21. és 24. között tartják Tatán. A 25. évébe lépett Víz, Zene, Virág Fesztivál családi fesztiválnak is mondja önmagát, de több fontos gondolat hirdetését is felvállalja. A címében mindjárt hármat, ám az idén ezek mellé még egy negyedik – legalább annyira lényeges – is társul.

A franchise rendszerben működő népszerű borkereskedés, a Borháló, már harmadik éve kizárólagos beszállítója a „Sziget” nyári rendezvényeinek. Az ő boraikat vásárolhatja a fogyasztó a VOLT, a Balaton Sound, a Sziget, a B. my Lake, az EFOTT és a Strand Fesztivál rendezvényein, ez pedig hatalmas felelősséget ró a kereskedésre. Az elmúlt két év tapasztalatai után az idén a Mátrai borvidék feltörekvő pincészetére, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtokra esett a választásuk, velük építettek ki együttműködést.