- elérhetőségeink telefon: +36 20 539 6061
e-mail: utazonet@utazonet.hu
A világmárka évek óta biztosítja a dél-franciaországi fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét, magyarországi filmpályázatával pedig tehetséges rendezőknek kívánt kiemelkedési és filmkészítési lehetőséget teremteni. A pályázat nyertese így másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon, filmötletét pedig 1 millió forintból valósíthatja meg. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket vártak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a "Nespresso életérzést".
„Rendkívül nehéz dolgunk volt a pályázatok értékelése során, mivel több mint 40 jó minőségű pályamű érkezett. Döntésünket a szakmai igényesség, a kreativitás és a Nespresso brand arculatának figyelembe vételével hoztuk meg, így választottuk végül Nagy Ailen Anna: Nespresso – DRESS UP című pályázatát, mely egy nő szemszögéből, különlegesen érzékeny módon jeleníti meg a Nespresso életérzést” – mondta Schubert Gusztáv Balázs Béla-díjas filmkritikus a Kende János Kossuth-díjas operatőr és a magyarországi Nespresso csapat alkotta zsűri nevében.
Ailen a Duna televízióban szerzett vágói gyakorlatot, majd kisfilmeken és klipeken dolgozott vágóként és rendezőasszisztensként. Az ELTE Filmelmélet és filmtudomány szakán szerzett diplomát miközben Artnroll Creative Solutions néven harmadmagával kreatív és médiaprodukciós ügynökséget alapított. Korábbi, lendületes, fiatalos, és érzéki munkái is hozzájárultak a zsűri meggyőzéséhez. Ügynökségével többek között olyan megbízóknak is dolgoznak, mint a MagNet Bank, vállalkozásában mindannyian fontosnak tartják, hogy etikus ügynökségként bevételeik egy részét pro bono alapon társadalmi ügyek támogatására fordítsák.
A pályázatnyertes, „Dress up” című, a Nespresso életérzést bemutató reklámfilm arra az alapötletre épül, hogy fogyasztási szokásaink öltöztetnek minket és mintegy a legmagasabb kvalitású szükségletünk, az önkifejezésünk kielégítésére szolgálnak. A filmben az utolsó kép kivételével csak közelképek vannak, képi világát elegancia és letisztultság jellemzi. Nőként az adott eseményhez, hangulathoz illő ruhák kiválasztásának öröme összecseng az alkalomhoz legtökéletesebben passzoló kávé kiválasztásával és elkészítésével. A film erre a párhuzamra épít, illetve a női érzékiség, kifinomultság és elegancia külső jegyeihez sorolja a kávézést, mint életérzést.
A Nespresso
A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legmagasabb minőségű, prémium adagolt kávék piacán. A több mint 62 országban, mintegy 10.500 munkatárssal működő Nespresso székhelye a svájci Lausanne-ban található. A vállalat kiskereskedelmi hálózata 2014-ben 414 exkluzív Boutique-ból állt. További információt a Nestlé Nespresso vállalati weboldalán talál: www.nestle-nespresso.com.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Karán működő Ludovika-történeti Kutatóműhely, 2020-ban, Zrínyi Miklós születésének 400. évfordulója alkalmából már rendezett egy kiállítást, Zrínyiek a haza szolgálatában címmel. Most az Egyetemen egy újabb kiállítás nyílott, a Kutatóműhely Zrínyi-Újváron folytatott feltárási munkáinak eredményéből. A kiállítás szeptember 20-ig látogatható az Egyetem Hungária körúti Kari Könyvtárának épületében.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi Kar, Határrendészeti Tanszék, valamint az Innovációs és Technológiai Iroda tervezésében – szervezésében, határforgalom-ellenőrzést segítő rendszer tesztelésére került sor Csongrád-Csanád megyében, a magyar – román határszakasz egyik igen forgalmas pontján, a csanádpalotai határátkelőnél. Az eseménynek Magyarországon túlmutató, nemzetközi jelentősége van.
A Március 15. téren található Belvárosi Plébániatemplom rekonstrukciója a templom régészeti feltárását követően 2014 júliusában kezdődött meg és most újabb állomásához érkezett. A munkálatok folyamán elkészült a templom bejárati előtere, a sekrestye, befejeződött az ún. Mátyás oratórium restaurálása, és 2019-2020-ban teljes megújuláson ment keresztül a két barokk torony.
Ne lepődjön meg senki, aki a cím olvastán egy szót sem ért! Bár bizonyára vannak, akik értik, de errefelé nincsenek túl sokan. Pedig egyszerű. A négy szó jelentése: 1 – 2 - 3 – 4 – csakhogy törökül! Az ok pedig, hogy erről szó esik, egy érdekes új tanfolyam, a Budapesti Török Kulturális Intézet, a Yunus Emre Enstitüsü szervezésében.
Van egy szálloda Budapest belvárosában, amelyik egy időben azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy helikopter leszállópálya volt a tetején. Aki viszont a járdán megy el előtte, más érdekességekre is felfigyelhet. Nem egy épületből áll, első pillanatban is markáns különbözőségek láthatók. Mindezek ellenére a homlokzat mégis harmonikus, még egy emléktábla is díszíti.